Πολιτική Αλλαγών

Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι από τα προϊόντα που θα παραλάβετε, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους με άλλα προϊόντα -σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων που εμπορευόμαστε- ή επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από τη στιγμή που θα παραλάβουμε το πακέτο και θα διαπιστώσουμε την αρτιότητα των αγαθών.

Απαράβατοι κανόνες για την επιστροφή προϊόντων είναι:

  1. Δεν έχετε χρησιμοποιήσει τα προϊόντα.
  2. Δεν έχετε πλύνει τα προϊόντα.
  3. Δεν έχετε αλλοιώσει την αρχική κατάσταση των προϊόντων.
  4. Η συσκευασία παραμένει σε άριστη κατάσταση, όπως και τα ταμπελάκια-αυτοκόλλητα επάνω στο κάθε προϊόν.
  5. Προϊόντα όπως σεντόνια, παπλωματοθήκες και καλύμματα στρώματος δεν έχουν βγει από τη συσκευασία τους και έχουν επανατοποθετηθεί.

Λάθος σχέδιο/χρώμα/διάσταση

Στη περίπτωση που το προϊόν δεν ανταποκρίνεται εμφανισιακά στην φωτογραφία που είδατε στην ιστοσελίδα μας, μπορείτε να το επιστρέψετε ή να μας ζητήσετε να σας το αλλάξουμε με αυτό που έχετε πραγματικά παραγγείλει. Σ’ αυτή την περίπτωση η αλλαγή γίνεται με το προϊόν πλήρως συσκευασμένο, όπως ακριβώς το παραλάβατε.

Ελαττωματικό προϊόν

Μόλις παραλάβετε τα προϊόντα που παραγγείλετε και αφού βεβαιωθείτε ότι είναι το σχέδιο και το χρώμα που θέλατε παρακαλούμε να κάνετε το εξής:

  • Αποσυσκευάστε το (προσπαθήστε, όσο γίνεται, να μην καταστρέψετε τη συσκευασία).
  • Ελέγξτε το διεξοδικά για πιθανά ελαττώματα.
  • Αν διαπιστώσετε ότι υπάρχει κάποιο ελάττωμα, ξαναδιπλώστε τα όσο καλύτερα μπορείτε και τοποθετήστε τα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην συσκευασία τους.
  • Γνωστοποιήστε στο κατάστημά μας το ελάττωμα εντός 3 ημερών και θα σας κρατήσουμε ενήμερους για την επιστροφή ή αλλαγή του.

Και στις δύο περιπτώσεις επιστροφή σημαίνει ολόκληρο το προϊόν μαζί με την συσκευασία του και αντικατάστασή του με προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, με παραγγελία που θα γίνει είτε μέσα από το site, είτε τηλεφωνικά. Η μεταφορά του ελαττωματικού/λάθους προϊόντος από τον πελάτη στην εταιρεία γίνεται με όποιον τρόπο επιλέξει το κατάστημα και η χρέωση βαρύνει το κατάστημα. Εάν αποστείλουμε λάθος προϊόν, οφείλουμε να σας στείλουμε εκ νέου το σωστό. Εάν αποστείλουμε ελαττωματικό προϊόν, οφείλουμε να αντικαταστήσουμε με ένα νέο ίδιο προϊόν. Εάν προχωρήσετε αυθαίρετα σε επιστροφή του είτε με την συνεργαζόμενη με το κατάστημα courier, είτε με δικό σας φορέα, η παραλαβή του δέματος δεν θα γίνεται δεκτή από εμάς και το δέμα θα επιστρέφει στον αποστολέα του, ο οποίος θα επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς. Καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή μέσω ταχυδρομείου.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό έντυπο επιστροφής.
Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης-τιμολόγιο, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Το ελάχιστο κόστος αλλαγής μέσω courier είναι 10,00€ για προϊόντα έως 3kg (πραγματικό ή ογκομετρικό κιλό) και για κάθε επιπλέον κιλό θα ισχύει η εκάστοτε επιπλέον χρέωση, για την οποία θα ενημερωθείτε κατά περίπτωση από το κατάστημα. Το κόστος αλλαγής περιλαμβάνει την επιστροφή του αντικειμένου στο κατάστημά μας και το κόστος επαναποστολής. Για επιστροφές μέσω μεταφορικής εταιρείας το κόστος διαμορφώνεται ανάλογα με την τιμή αποστολής δέματος στην εκάστοτε περιοχή και θα προστεθεί στην οποιαδήποτε διαφορά προκύψει κατά τη νέα αποστολή. Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα αναλάβετε να επιστρέψετε το δέμα με δική σας χρέωση στο κατάστημά μας. Εάν κατά την αποστολή σας προσφέρθηκαν δωρεάν μεταφορικά, το κόστος αποστολής θα αφαιρείται από το τελικό επιστρεφόμενο ποσό. Σε περίπτωση αποστολής μέσω courier θα κρατείται το ποσό βάσει πραγματικού ή ογκομετρικού κιλού και βάσει των εκάστοτε χρεώσεων και σε περίπτωση αποστολής μέσω μεταφορικής εταιρείας, θα κρατείται το κόστος αποστολής ανά περιοχή και αριθμό δεμάτων. Επιστρεφόμενο ποσό θεωρείται το κόστος των προϊόντων της παραγγελία σας και όχι τα έξοδα μεταφοράς ή αντικαταβολής που πιθανόν να είχατε χρεωθεί κατά την αγορά σας. Το ανάλογο ποσό θα πιστωθεί στο λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από το κατάστημα.

Στη κατηγορία στρώματα-μαξιλάρια-έπιπλα δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές λόγω λάθους διαστάσεων που δόθηκαν εκ΄μέρους του πελάτη. Δεκτές δεν γίνονται οι αλλαγές που αναφέρονται σε προϊόντα που κατασκευάστηκαν κατόπιν παραγγελίας και αναφέρονται σε συγκεκριμένες διαστάσεις.

Δεκτές γίνονται οι επιστροφές στα μαξιλάρια, εντός 5 ημερών, σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή υπαναχώρησης και εφόσον δεν έχουν χρησιμοποιηθεί (για ευνόητους λόγους υγιεινής).

Σε περίπτωση που για δικούς σας προσωπικούς λόγους θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία προϊόντος που είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας μέσω του καταστήματος, η προκαταβολή χάνεται και δεν επιστρέφεται. Δεν γίνονται δεκτές οι αλλαγές στα προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας, καθώς η παραγγελία-εισαγωγή-κατασκευή τους είναι αποτέλεσμα δική σας επιθυμίας!

Διαδικασία επιστροφής

  1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
  2. Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε παραπάνω και τοποθετήστε το στο πακέτο.
  3. Συσκευάστε τα προϊόντα για να προστατευτούν κατά την επιστροφή τους.
  4. Αναμένετε βάσει δικής μας καθοδήγησης τον φορέα που θα παραλάβει το δέμα σας.

Επιστροφή μέσω BoxNow